Bedrijf overnemen
Een bedrijf overnemen? Wij begeleiden u in het volledige overnametraject.
Lees verderMatch Plan heeft de overname van marketing agency WWAV begeleid. WWAV is een bureau voor creatieve marketing en communicatie voor non-profits. Ze helpen non-profits om mensen in beweging te brengen. Daarvoor ontwikkelen ze creatieve marketing en communicatieoplossingen. Met de overname is WWAV onderdeel geworden van de Happy Horizon groep.
De samenwerking met Happy Horizon maakt het bureau sterker op het digitale vlak, vertelt managing director Wieb van de Donk: ‘We zien dat onze non-profit drive en expertise wat meer digitaal DNA kan gebruiken en die vinden we bij de professionals van Happy. We merkten de afgelopen tijd dat we op eenzelfde manier onze klanten willen bedienen: eerlijk en resultaatgericht, met veel energie.’ Ook managing partner en strateeg Ard Lok kijkt uit naar de nieuwe mogelijkheden die de samenwerking met zich meebrengt. ‘De wereld verandert razendsnel, ook voor non-profits. Daarom is het belangrijk dat we onze klanten op een geïntegreerde manier vooruit kunnen helpen met strategie, creatie en ook de realisatie van 360 graden campagnes.’
CEO Happy Horizon Groep: Walter van de Wege: ‘We voegen zowel een team van toptalenten als een aantal mooie klanten aan onze groep toe. We merken dat klanten steeds vaker één aanspreekpunt willen, dat daarnaast ook kan beschikken over een breed team van (online) specialisten om disciplines te verbinden en mooie resultaten te boeken. Vanuit die visie is WWAV een prachtige aanvulling.’
Match Plan is als vaste overnameadviseur van Happy Horizon betrokken geweest bij deze overname. Namens Match Plan waren Erik Smidt, Rens Knevels en Yvo Bruin betrokken als overnameadviseurs.